Chcesz, by twój zespół nauczył się wzajemnego szacunku i przejrzystej formy komunikacji? Zależy ci, by pracownicy zaczęli sobie ufać i jasno wyrażali swoje zdanie?
CZY ZDARZA CI SIĘ MÓWIĆ?
- ,,Nie wiem jak powiedzieć mu, co mam dokładnie na myśli”
 - ,,Chyba za dużo mówię…”
 - ,,Mówi do mnie, a ja nie umiem się skupić”
 - ,,Mam totalny chaos w głowie, zero koncentracji”
 - ,,Nie wiem jak rozmawiać z tym klientem”
 - ,,Chyba nie umiem spokojnie słuchać”
 - ,,Za często się wtrącam i przerywam…”
 
JEŚLI CHOĆ RAZ ODPOWIEDZIAŁEŚ – TAK – TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE!
“No dobrze, ale dlaczego miał(a)bym z tego skorzystać?”
CO CI DA UDZIAŁ W SZKOLENIU:
- Nauczysz się akceptować innych pracowników
 - Nauczysz się jak lepiej rozumieć inną perspektywę, co zwiększy twoją tolerancję i poczucie spokoju
 - Poznasz najważniejsze zasady skutecznej komunikacji, która doskonale wpływa na jakość relacji z innymi
 - Twoi pracownicy zaczną do ciebie przychodzić i darzyć cię zaufaniem
 - Twoi pracownicy zaczną sobie wzajemnie ufać
 
EFEKTY PO SZKOLENIU:
- Dzięki poznaniu zasad aktywnego słuchania pracownicy nauczą się słuchać i rozumieć przekaz drugiej strony, co uskuteczni jakość komunikacji między pracownikami.
 - Pracownicy nauczą się zadawać odpowiednie pytania, aby lepiej zrozumieć, co rozmówca miał na myśli, co z kolei ułatwi współpracę i oszczędzi zbędnych nieporozumień.
 - Stosując odpowiednie techniki pracownicy nauczą się przedstawiać komunikaty w taki sposób, aby druga strona ze zrozumieniem mogła wykonać powierzone zadania, co pozwoli zaoszczędzić czas.
 - Pracownicy nauczą się reagować spokojem na zdenerwowanego rozmówcę/klienta, co pozwoli uniknąć kłótni i utraty klienta.
 - Stosując odpowiednie techniki pracownicy nauczą się lepiej rozumieć klienta okazując mu empatię i zrozumienie, co pomoże im go pozyskać.
 - Pracownicy nauczą się budować relacje, co poprawi atmosferę w pracy wpływając także na jej efektywność.
 
                            A DLA KOGO ONO NIE JEST?
- Dla tych, którzy uważają, że szkolenia i praca nad sobą nic nie dają.
 - Dla tych, którzy nie są otwarci na naukę
 - Dla tych, którzy uważają się za rozmówców nie popełniających żadnych błędów
 - Dla tych, którzy uważają się za lepszych od innych
 
CODZIENNE PROBLEMY ZESPOŁU PRZED SZKOLENIEM:
- Nie słuchanie drugiej strony, ignorowanie czyichś potrzeb
 - Nerwowe zachowanie w momencie niezgadzania się z inną opinią
 - Nie panowanie nad emocjami podczas rozmowy ze zdenerwowanym klientem
 - Brak zrozumienia rozmówcy i jej odmiennej perspektywy
 - Brak komunikacji między pracownikami
 
DLACZEGO JEST TO WAŻNY TEMAT:
- Zwiększy się poziom zaufania i otwartości w zespole
 - Między pracownikami pojawi się większe zrozumienie i akceptacja
 - Nastąpi lepsza relacja z klientami, co wpłynie na efektywność i sukcesy zespołu
 - Przejrzysta komunikacja zapewni lepsze relacje w zespole wprowadzając przy tym dobrą atmosfery, która przekłada się na wyniki
 - Pomaga to lepiej wyrażać siebie, swoje oczekiwania i emocje
 - Dla managera pomaga to zrozumieć pracowników, dzięki czemu poczują się wysłuchani i ważni
 - Pomoże to lepiej zrozumieć samego siebie, co wpłynie na jakość pracy
 
Weź udział w szkoleniu, które pomoże tobie i twojemu zespołowi lepiej rozumieć siebie, by sprawnie i efektywnie pracować nad kolejnymi projektami w spokojnej atmosferze pełnej tolerancji i zrozumienia.
Pozostałe tematy szkoleń:
Style komunikacji różnych typów osobowości
                                            Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?                                        
                                                                                                                
                                                                    Jak się asertywnie i skutecznie
                                            Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?                                        
                                                                                                                
                                                                    Wywieranie wpływu na innych
                                            Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?                                        
                                                                                                                
                                                                    5 skutecznych metod jak radzić
                                            Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?                                        
                                                                                                                
                                                                    Skuteczna komunikacja z partnerem
                                            Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?                                        
                                                                                                                
                                                                    Poczucie własnej wartości
                                            Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?                                        
                                                                                                                
                                                                    
        



