Jak się asertywnie i skutecznie komunikować

Twój zespół ma problem z jasną i przejrzystą komunikacją? Pracownicy nie potrafią dawać sobie informacji zwrotnej co utrudnia przepływ informacji powodując nieporozumienia?

CZY ZDARZA CI SIĘ MÓWIĆ?
  1. ,,Kompletnie nie umiem do niego dotrzeć”
  2. ,,Wygląda jakby nie wiedział, co do niego mówię”
  3. ,,Boję się powiedzieć co myślę, co jeśli mnie wyśmieją, albo nie zrozumieją?”
  4. ,,Jak to im powiedzieć raz – a dobrze, żeby ciągle pytali co mam na myśli?”
  5. ,,Sorry stary, nie zrozumieliśmy się. Chodziło mi o…”
  6. ,,Za bardzo się denerwuje, zatka mnie”
JEŚLI CHOĆ RAZ ODPOWIEDZIAŁEŚ – TAK – TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE!

“No dobrze, ale dlaczego miał(a)bym z tego skorzystać?”

 

CO CI DA UDZIAŁ W SZKOLENIU:

  • Nauczysz się jasno artykułować swoje zdanie i potrzeby
  • Staniesz się bardziej pewny siebie w relacjach z innymi
  • Nauczysz się konstruować asertywne wypowiedzi względem pracowników i przełożonych
  • Zrozumiesz różnicę w sposobie komunikacji różnych typów osobowości
  • Nauczysz się dobierać odpowiednie komunikaty do danej osobowości, aby być zrozumianym
  • Pomoże zaoszczędzić wielu nieporozumieniom wynikających w braku umiejętnej komunikacji
  • Poprawi się atmosfera w pracy – a o ileż łatwiej się wtedy pracuje…
EFEKTY PO SZKOLENIU:
  1. Uczestnicy zrozumieją sposób funkcjonowania mózgu w komunikacji z klientami oraz współpracownikami.
  2. Uczestnicy poznając na czym polega mechanizm akceptacji dowiedzą się, jak w razie potrzeby uspokoić rozmówcę (np. zdenerwowanego klienta) i nadać rozmowie ,,zdrowy” i spokojny ton, co pozwoli uniknąć niepotrzebnych konfliktów w zespole.
  3. Uczestnicy nauczą się formułować swoje wypowiedzi w sposób nieoceniający, asertywny, dzięki czemu poprawi się atmosfera w miejscu pracy.
  4. Uczestnicy poznają schematy komunikacji (dawanie feedbacku), które nauczą doprecyzowywać własne wypowiedzi tak, aby być odpowiednio i konkretnie zrozumianym, co pozwoli zaoszczędzić czas, uniknąć zbędnych wypowiedzi m.in. w środowisku pracy, w domu, co z kolei pomoże zadbać o lepsze relacje.
  5. Uczestnicy nauczą się, jak asertywnie wypowiadać własne zdanie, mówić o swoich potrzebach i emocjach (FUKO), dzięki czemu ich styl komunikacji stanie się bardziej swobodny i łatwy do zrozumienia zarówno przez współpracowników, jak i klientów.
  6. Uczestnicy poznają różne typy osobowości pod kątem komunikacji, co pomoże im lepiej zrozumieć zarówno siebie, jak i klientów, współpracowników, a także osoby z najbliższego otoczenia.
  7. Uczestnicy poznając różne style komunikacji danych typów osobowości dowiedzą się, jak dopasować konkretny komunikat, treść feedbacku do danej osoby i jego typu osobowości.
  8. Uczestnicy poznają narzędzia, w jaki sposób w szybko uspokoić nerwy i opanować emocje, co pomoże im zachować zimną krew w sytuacjach kryzysowych, aby móc przejąć inicjatywę.
  9. Uczestnicy już podczas warsztatu będą mieli szansę zastosować poznane narzędzia służące poprawnej, asertywnej komunikacji poprzez praktyczne ćwiczenia, dzięki czemu będą mieli szansę poznać skuteczność danej metody.
A DLA KOGO ONO NIE JEST?
  1. Dla tych, którzy uważają, że szkolenia i praca nad sobą nic nie dają
  2. Dla tych, którzy nie są otwarci na naukę
  3. Dla tych, którzy uważają się za rozmówców nie popełniających żadnych błędów
  4. Dla tych, którzy uważają się za lepszych od innych
CODZIENNE PROBLEMY ZESPOŁU PRZED SZKOLENIEM:
  1. Napięta atmosfera między pracownikami (i/lub tobą)
  2. Nieumiejętne dawanie informacji zwrotnej
  3. Nie mówienie o swoich potrzebach
  4. Brak proszenia o pomoc
  5. Nie panowanie nad sobą/swoimi emocjami
  6. Przekraczanie granic u innych osób, co skutkuje konfliktami
DLACZEGO JEST TO WAŻNY TEMAT:
  1. Zapewni to zdrową i przejrzystą komunikację pracowników opartej na asertywności
  2. Pracownicy nauczą się bez obaw i otwarcie wyrażać swoje zdanie
  3. Pracownicy zaczną darzyć się szacunkiem
  4. Zaoszczędzi to wielu konfliktów w firmie związanych z brakiem umiejętności komunikacji
  5. Pracownicy zaczną się lepiej rozwijać i osiągać sukcesy
  6. Dzięki przejrzystej komunikacji w zespole zapanuje większy spokój
Weź udział w szkoleniu, które pomoże tobie i twojemu zespołowi wejść na wyższy poziom komunikacji, by szybko i skutecznie reagować na problemy dając sobie przy tym konstruktywny feedback.

Pozostałe tematy szkoleń:

Cart

No products in the cart.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
× Zapraszam do kontaktu