
Twój zespół ma problem z jasną i przejrzystą komunikacją? Pracownicy nie potrafią dawać sobie informacji zwrotnej co utrudnia przepływ informacji powodując nieporozumienia?
CZY ZDARZA CI SIĘ MÓWIĆ?
- ,,Kompletnie nie umiem do niego dotrzeć”
- ,,Wygląda jakby nie wiedział, co do niego mówię”
- ,,Boję się powiedzieć co myślę, co jeśli mnie wyśmieją, albo nie zrozumieją?”
- ,,Jak to im powiedzieć raz – a dobrze, żeby ciągle pytali co mam na myśli?”
- ,,Sorry stary, nie zrozumieliśmy się. Chodziło mi o…”
- ,,Za bardzo się denerwuje, zatka mnie”
JEŚLI CHOĆ RAZ ODPOWIEDZIAŁEŚ – TAK – TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE!
“No dobrze, ale dlaczego miał(a)bym z tego skorzystać?”
CO CI DA UDZIAŁ W SZKOLENIU:
- Nauczysz się jasno artykułować swoje zdanie i potrzeby
- Staniesz się bardziej pewny siebie w relacjach z innymi
- Nauczysz się konstruować asertywne wypowiedzi względem pracowników i przełożonych
- Zrozumiesz różnicę w sposobie komunikacji różnych typów osobowości
- Nauczysz się dobierać odpowiednie komunikaty do danej osobowości, aby być zrozumianym
- Pomoże zaoszczędzić wielu nieporozumieniom wynikających w braku umiejętnej komunikacji
- Poprawi się atmosfera w pracy – a o ileż łatwiej się wtedy pracuje…
EFEKTY PO SZKOLENIU:
- Uczestnicy zrozumieją sposób funkcjonowania mózgu w komunikacji z klientami oraz współpracownikami.
- Uczestnicy poznając na czym polega mechanizm akceptacji dowiedzą się, jak w razie potrzeby uspokoić rozmówcę (np. zdenerwowanego klienta) i nadać rozmowie ,,zdrowy” i spokojny ton, co pozwoli uniknąć niepotrzebnych konfliktów w zespole.
- Uczestnicy nauczą się formułować swoje wypowiedzi w sposób nieoceniający, asertywny, dzięki czemu poprawi się atmosfera w miejscu pracy.
- Uczestnicy poznają schematy komunikacji (dawanie feedbacku), które nauczą doprecyzowywać własne wypowiedzi tak, aby być odpowiednio i konkretnie zrozumianym, co pozwoli zaoszczędzić czas, uniknąć zbędnych wypowiedzi m.in. w środowisku pracy, w domu, co z kolei pomoże zadbać o lepsze relacje.
- Uczestnicy nauczą się, jak asertywnie wypowiadać własne zdanie, mówić o swoich potrzebach i emocjach (FUKO), dzięki czemu ich styl komunikacji stanie się bardziej swobodny i łatwy do zrozumienia zarówno przez współpracowników, jak i klientów.
- Uczestnicy poznają różne typy osobowości pod kątem komunikacji, co pomoże im lepiej zrozumieć zarówno siebie, jak i klientów, współpracowników, a także osoby z najbliższego otoczenia.
- Uczestnicy poznając różne style komunikacji danych typów osobowości dowiedzą się, jak dopasować konkretny komunikat, treść feedbacku do danej osoby i jego typu osobowości.
- Uczestnicy poznają narzędzia, w jaki sposób w szybko uspokoić nerwy i opanować emocje, co pomoże im zachować zimną krew w sytuacjach kryzysowych, aby móc przejąć inicjatywę.
- Uczestnicy już podczas warsztatu będą mieli szansę zastosować poznane narzędzia służące poprawnej, asertywnej komunikacji poprzez praktyczne ćwiczenia, dzięki czemu będą mieli szansę poznać skuteczność danej metody.

A DLA KOGO ONO NIE JEST?
- Dla tych, którzy uważają, że szkolenia i praca nad sobą nic nie dają
- Dla tych, którzy nie są otwarci na naukę
- Dla tych, którzy uważają się za rozmówców nie popełniających żadnych błędów
- Dla tych, którzy uważają się za lepszych od innych
CODZIENNE PROBLEMY ZESPOŁU PRZED SZKOLENIEM:
- Napięta atmosfera między pracownikami (i/lub tobą)
- Nieumiejętne dawanie informacji zwrotnej
- Nie mówienie o swoich potrzebach
- Brak proszenia o pomoc
- Nie panowanie nad sobą/swoimi emocjami
- Przekraczanie granic u innych osób, co skutkuje konfliktami
DLACZEGO JEST TO WAŻNY TEMAT:
- Zapewni to zdrową i przejrzystą komunikację pracowników opartej na asertywności
- Pracownicy nauczą się bez obaw i otwarcie wyrażać swoje zdanie
- Pracownicy zaczną darzyć się szacunkiem
- Zaoszczędzi to wielu konfliktów w firmie związanych z brakiem umiejętności komunikacji
- Pracownicy zaczną się lepiej rozwijać i osiągać sukcesy
- Dzięki przejrzystej komunikacji w zespole zapanuje większy spokój
Weź udział w szkoleniu, które pomoże tobie i twojemu zespołowi wejść na wyższy poziom komunikacji, by szybko i skutecznie reagować na problemy dając sobie przy tym konstruktywny feedback.
Pozostałe tematy szkoleń:
Style komunikacji różnych typów osobowości
Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?
Wywieranie wpływu na innych
Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?
5 skutecznych metod jak radzić
Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?
10 zasad skutecznej komunikacji Z.E.W.S.P.O.K.O.J.U.
Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?
Skuteczna komunikacja z partnerem
Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?
Poczucie własnej wartości
Masz problem z wyznaczaniem innym granic?
Nie potrafisz odmawiać w obawie, że ktoś się obrazi?
Boisz się jasno powiedzieć co myślisz nie chcąc się narazić?