Wywieranie wpływu na innych

Chcesz by ty i twój zespół w szczególnie precyzyjny i przy tym asertywny sposób nauczył się wydawać polecenia wiedząc, że rozmówca je zrozumiał i wykona zadanie?

Chcesz odpowiednio wpłynąć na zachowanie rozmówcy, by go zmotywować i natchnąć do działania?

Chcesz odpowiednio rozmawiać z klientem, aby twoja oferta zrobiła na nim pozytywne wrażenie?

CZY ZDARZA CI SIĘ MÓWIĆ?
  1. ,,Co on ma w sobie, że tak mu ulegam”
  2. ,,Jak mogę ich namówić do mojego pomysłu”
  3. ,,Jak tu przekonać klienta, że jest to dla niego lepsze rozwiązanie”
  4. ,,Co tu powiedzieć szefowi, by dostać podwyżkę” – ten argument zdecydowanie powinien cię przekonać! 
JEŚLI CHOĆ RAZ ODPOWIEDZIAŁEŚ – TAK – TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE!

“No dobrze, ale dlaczego miał(a)bym z tego skorzystać?

 

CO CI DA UDZIAŁ W SZKOLENIU:
  1. Nauczysz się wypowiadać tak, aby druga strona była skora zgodzić się z twoim zdaniem
  2. Poznasz podstawowe zasady wywierania wpływu na innych wg prof. psychologii Roberta Cialdiniego
  3. Dowiesz się, dlaczego ulegasz niektórym ludziom i z czego to wynika
  4. Poznasz zasady etycznej i nieetycznej manipulacji
  5. Nauczysz się, jak stosować etyczne wywierania wpływu, by osiągać swoje cele na zasadzie win win
EFEKTY PO SZKOLENIU:
  1. Uczestnicy poznają techniki wywierania wpływu, dzięki czemu łatwiej będzie pozyskać klienta i osiągnąć zamierzony cel.
  2. Uczestnicy nauczą się rozróżniać etyczną i nieetyczną manipulację, aby ich wywieranie wpływu opierało się na zasadzie win win pomiędzy nim, a klientem.
  3. Uczestnicy poznają zasady wywierania wpływu, które pomogą im lepiej komunikować się z współpracownikami, by wspólnie osiągnąć określony cel.
  4. Uczestnicy poznają odpowiednie komunikaty, dzięki którym ich przekaz wobec współpracownika wpłynie motywująco na pracę zwiększając przy tym jego efektywność.
  5. Uczestnicy zrozumieją psychologiczny wpływ odpowiednich komunikatów, które sprawiają, że druga osoba jest podatna na etyczną/nieetyczną manipulację.
A DLA KOGO ONO NIE JEST?
  1. Dla tych, którzy uważają, że szkolenia i praca nad sobą nic nie dają.
  2. Dla tych, którzy nie są otwarci na naukę
  3. Dla tych, którzy nie chcą nauczyć się, jak pozyskiwać więcej klientów
  4. Dla tych, którzy nie chcą nauczyć się, jak zjednać sobie ludzi
CODZIENNE PROBLEMY ZESPOŁU PRZED SZKOLENIEM:
  1. Nieumiejętność wyrażania się taki sposób, przy przekonać kolegów do swojego zdania i pomysłów
  2. Brak pozyskiwania nowych klientów i przekonywania ich do skuteczności waszej oferty
  3. Nieumiejętność w nawiązywaniu relacji
  4. Nieumiejętność w egzekwowaniu ważnych spraw od pracowników/szefa
DLACZEGO JEST TO WAŻNY TEMAT:
  1. Pomaga to osiągać wspólne cele oparte na wzajemnym szacunku 
  2. Pomaga to prawidłowo wydawać polecenia bez wymuszania, a ze spokojem
  3. Pomaga to dotrzeć do drugiej osoby i jej motywów działania, by były one korzystne dla obu stron
  4. Zapewnia zdrowe relacje między pracownikami, co wpływa na lepszą komunikację i atmosferę
  5. Pomaga to bronić się przed osobami, które próbują innymi nieetycznie manipulować
Weź udział w szkoleniu, które pomoże tobie i twojemu zespołowi komunikować się w odpowiedni sposób, który pobudzi i zmotywuje rozmówcę do realizacji zadania, a także wpłynie na zmianę postawy, co korzystnie przełoży się na jakość funkcjonowania waszego zespołu.

Tematy pozostałych szkoleń:

Cart

No products in the cart.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
× Zapraszam do kontaktu